Warsong onofficiele forum :P
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Guild quests info + locaties voor gathering

Ga naar beneden

Guild quests info + locaties voor gathering Empty Guild quests info + locaties voor gathering

Bericht van GnarrKill di apr 12, 2016 8:11 pm

Zie de guild index voor Opal locaties,  en andere maps,  bijv met alle boomsoorten en dergelijke Wink




Guild quests worden aangezet door de guild leader of 1 van de officers.  Overigens zie je deze quests alleen als je momenteel in Calpheon C1 speelt. (je kunt altijd switchen boven de minimap)
Je ziet dan in je quest window bovenaan de guild quest verschijnen. Het spreekt gewoon voor zich bijvoorbeeld "produce 50 melted iron shards" of "gather 800 logs" etc
Je hoeft zelf als member niks te accepten ofzo, je kunt meteen bijv gaan hakken, en na elke log die je verzamelt telt ie vanzelf. Je hoeft dus niks af te geven ofzo, je houd zelf de logs, maar toch help je de guild ermee Wink

Hoezo help ik de guild ermee dan?  
Met elke completed guild quest word de guild bank weer een beetje aangespekt Smile
Deze guild bank is om de salarissen van te betalen en andere dingen (gaat alles vanzelf hoor, no worries)
Elke guild member (met contract) krijgt automatisch per dag geld (druk G, bij 2e tab onderaan kan je collect money klikken)


ps deze guides zijn nog niet klaar he
Iedereen met aanvullingen, plaats het eronder en ik zal ze aanpassen Smile





Tot nu toe doen we voornamelijk gathering quests. Je moet dan dus gewoon materiaal verzamelen zoals logs of opaz en dergelijke.
Hieronder een overzicht van de verschillende soorten en waar je deze kunt vinden,

Als iemand een aanvulling weet, bijvoorbeeld locatie of handige info, plaats dit dan in deze thread,  dan zal ik het erin verwerken






Logs
Voor logs maakt het niet uit welke boom je kapt, dus koop een axe en probeer zoveel mogelijk bomen te hakken, je krijgt bijna altijd wel 1 of meer logs.




Fir
Hieronder zie je hoe Fir eruit ziet.  (klik voor groot)
Guild quests info + locaties voor gathering Jkg7GxSl

onderaan staat een kaart waar de locaties van Fir, Pine en Cedar te vinden zijn.





Pine
zo ziet pine eruit Razz
Guild quests info + locaties voor gathering J9JxQn8S





Cedar
cedar lijkt op pine,  maar dan zonder die rode vlekken,  en cedar is iets dikker onderaan
zie map:




Hier landkaart,

Rood = Fir trees
Groen = gebied met Pine en Cedar,  
Cedar is wat lichter en onderaan dikker,  Pine heeft wat vieze vlekken enzo op de barst zitten.

Guild quests info + locaties voor gathering XK7WqC6X

Als ik Birch moet hebben ga ik altijd rechts van de rode circel,  in dat dichte bos op die heuvel Wink
Zie de guide index voor meer maps,  zoals een met opal of alle andere boomsoorten.
iemand nog meer locaties?  laat het hieronder weten


Laatst aangepast door GnarrKill op ma apr 18, 2016 9:26 pm; in totaal 7 keer bewerkt
GnarrKill
GnarrKill
Admin

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 10-04-16
Leeftijd : 33
Woonplaats : Veldhoven

https://warsong.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum